And I like the way you nod after everything I say

Like it actually means something to you

Att det skulle vara så här ansträngande att vara arbetslös visste jag inte ;D När jag har all tid i världen så gör jag inget med den, sant och tragiskt. Jag skriver cv:n, läser arbetsannonser och stryker tvätt - jisses så spännande. Nej, nu ska vi inte vara sådana för jag har ju faktiskt hunnit med en del nödvändiga (och mindre nödvändiga) saker. Fast mest har jag ju träffat goda vänner och busat.

Bland annat så har ju jag & Amanda hjälpt Ica med flytten. Där ingick även ett målarjobb, vet inte om det var vår starka sida men roligt var det! Så det har blivit en hel del häng i Icas nya lägenhet, väldigt trevligt. Särskilt i sällskap med lite vin och goda vänner. Stina och jag fick också till en helskön kväll i hennes säng med massa prat och skratt, tack för dig tjejen du är super! Även hunnit träffa Martin och Alexander lite snabbt. Nathalie har även fått lite sjukvård när hon (och jag) snuvade och hade sig.

Får se till att jag inte blir allt för bekväm nu, för senaste veckan och helgen har varit otroliga.


I need proof before I dare to open this heart
So I've prepared a quiz for you

Would you freak out if I said I liked you?
Have you slept with any people I work with?
Is there anyone you'd rather wish I'd be?
Do you still keep pictures of old girlfriends?
Are they prettier than me?

And if I'd fall, would you pick me up?
If I'd fall, would you pick me up?