Impuls

Är det välplanerat när man halv sju en söndagskväll bestämmer sig för att åka till Stockholm? Och att man sedan missar sin tandborste?

Ja, jag var faktiskt på väg att börja klätta på väggarna där hemma. Jag tror att det har gått en månad (fast jag har inte ens koll på det) sedan jag jobbade, eller gjorde något vettigt. Så jag bestämde mig för att göra något ovettigt - sticka till Stockholm! Så här sitter jag i min brors lägenhet, lite lagom yrvaken. Efter att jag har kilat ner till lilla coop för att inhandla en tandborste så ska jag nog träffa Robin & Maximilian. Sedan får vi se hur länge jag stannar i storstaden, jag är ju ändå livrädd för tunnelbanan så blir nog inte allt för länge.

Helgen blev riktigt lyckad, trots allt. Visst, lite besvikelser och så men min lilla Stina ordnade upp alltihopa. Så i fredags spenderades dagen och kvällen hos Ica med trevligt sällskap. Och i lördags ändrades planerna ett par gånger om, men de slutade i mitt rum med Blue Nun och en Stina som hade upplevt det reediga lantlivet med rävar på vägen.

So long!