Snart advent

Snart är det första advent, tiden har trots allt gått väldigt fort!

Idag kommer det bli femte dagen i rad som jag beger mig till stallet och som ni alla redan listat ut så har jag go träningsvärk. Igår åkte Petra och jag iväg med både Ulit och Casall på äventyr. Båda herrarna skötte sig och det var härligt att vara i ett ridhus, man saknar sådan lyx väldigt så här års.

Förra helgen var det fullt upp. Min bror hade som sagt fyllt år och släkten kom hit för att fira honom, så det var fullt hus och full fart hela dagen. På kvällen var tanken bowling, men eftersom vi var för sega så var det fullbokat. I stället så blev det drinkar och spel hemma hos mig fram till småtimmarna med brosan, Martin, Nathalie och Petter. Trevligt värre!

Tidigare i veckan så träffade jag Ica och Amanda för lite middag. Vi hann avhandla en massa viktiga saker, dvs skvallrade och snackade om världens mest ovästänliga saker. Det var skoj att ses!

Och ikväll så blir det nog julmarknaden på slottet med mamma, brukar vara riktigt mysigt. Bäst att ta det lugnt ikväll för jag är bortbjuden imorgon kväll till Emmaboda, på tjejmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: