Malmö-Nybro-Stockholm

Ja, jag har också insett att jag inte är så bra på det här med uppdateringar. Är så mycket lättare att ta fram papper och penna om det är något jag har på hjärtat. (Och jag tänker inte lova någon förbättring;)

Stockholm
Sitter för tillfället och väntar på att jag snart ska bege mig ner mot Centralen för att sätta mig på en buss i sex timmar. Men vet ni vad? Det är värt det. För söndagskvällen gjorde 12 timmars bussresa värt det. Dirty Pretty Things på Debaser var galet, sjukt och grymt! De lyfte låtarna och fick dem att låta ännu bättre (vilket tydligen var möjligt). Och själv framträdandet var något utöver det extra, tänk er Carl Barât! Sedan att vi blev fast i tunnelbanan någon timme extra på grund av en kundvagn (?) gjorde mig inte ett dugg.

Eftersom min bror fyllde år igår, tolvslaget firades i tunnelbanan och på en ersättningsbuss hem, så lagade jag middag åt honom. Sedan behöver vi ju inte berätta hur mycket Guitar Hero vi har spelat under de gånga dagarna!

Malmö
Känns som jag inte varit hemma på en evighet även om jag mellanlandade i Nybro ett par dagar efter min tripp till blåsiga Malmö. Och sedan så måste jag ju göra som alla och klaga på SJ, för det är inte skoj med en timme extra väntan. Måste säga att Malmö har sin kvalitéer, även om vädret inte har varit det roligaste när jag varit där. I alla fall så var det ett par väldigt mysiga dagar i Skåne.

Nybro
Hann ju med en förfest och att agera fyllechaffis åt grabbarna som hade tagit sig hem till de småländska skogarna i fredags. Det var trevligt att träffa dem och se att de faktiskt lever. Fick även se ett par söta flickor under kvällen.

Nu ska jag packa det sista, adios!