Vilken dag!

Nu är den här, den vi alla har väntat på - sommarsolen!

Min dag har varit alldeles perfekt! Den började med sovmorgon och en lektion med våran allas favorit Tord. Därefter så hann vi med lite snack i solskenet med mina vänliga klasskamrater och några fröknar ifrån SP. Eftersom vädret har varit alldeles marvelous så slängde jag på mig bikinin och somnade en stund i solen, är lagom röd om kinderna nu på kvällningen. Mamma och jag tog även en sväng in till stan för att uträtta lite ärenden, såsom att köpa mina studentskor! Kan ju då tillägga att det inte sved så hemskt eftersom jag idag har fått aktieutdelning! Sug på den ni, mer katshing på mitt konto! Så nu är nästan allt klart till studenten.

Och när det började svalna av lite så tog vi cyklarna och trampade till den sommardoftande hästen. Petra visade nya vägar. Så jag och Ulit tog oss en tur och nöjt så det bara sjöng om att! När jag var färdig där så trampade jag hem, trots att benen började bli lite sega. Hela dagen har bestått av fågelkvitter och sol!


 Vissa dagar så kan inget gå fel!