Vi måste börja leva.

Du har vart ute i världen i flera år, när jag stanna på mitt rum och såg dagarna gå
Varför springer helgerna förbi så snabbt? Känns som vi nyss släpptes från fredagens sista (och första) lektion. Har kännt mig lite kraslig och förkyld, men trots det har jag & älskling hunnit med lite saker. Som i lördags var vi i kalmar på en shoppingrunda, hittade mig äntligen ett par jeans! På kvällen träffade vi Nathalie & Petter för en humorkväll, slappa som vi alla var. Idag träffades släkten i Tokebo och vi fick träffa den 2 månader gamla Viggo. Vilket litet charmtroll!

Dekadens är så svårt, och jag har aldrig fångat en enda dröm.
Jag har kommit fram till att jag är avundsjuk på alla människor som vet vad de vill göra med sina liv. Drömmar och mål är något som jag har väldigt dåligt med just nu, tragiskt nog. Det räcker med att folk gör något med sina liv för att jag ska sitta här med hakan i backen och grön av avund. Se på Martin som är i Argentina nu, hur häftigt är inte det?! Eller Kallaz som redan varit i Kina och pluggat? Och bara hur skönt det måste vara att vara Fredrik eller Alexander som pluggar i växjö? Eller Arsim som vet att han vill plugga? Jag vill också ha drömmar att sukta efter och mål att uppnå.


Som avslutning: JAG GILLAR MINA HJÄLTAR.



(Eva, jag hänger mig för kärleken.
Var inte så högtidlig, du med din dramatik och stesolid.
Men en dag kommer jag och du, verkligen bli gamla.
Men jag älskar dig nu
.)