The story so far

Tänka sig att ännu ett år har gått. De säger att jag är 19 nu. Känns på sätt och vis väldigt tokigt, men samtidigt så är ju inte 19 något speciellt. Det är väl bara det att jag börjar bli gammal nog för att ta beslut, om sådana småsaker som mitt liv. Äschdå, det löser sig väl?

I alla fall så kan jag berätta att min födelsedag inte var så spännande. Dagen bestod av jobb, dock så bjöd jag på lite kladdkaka och jordgubbar som gjorde en del glada. På kvällen så var det jag och kissen som låg i soffan och myste. Alex var i Halmstad, mor & far var iväg och min bror var i Stockholm - så vi blev lämnade hemma. Så vi två tog oss ett glas champange och gick till sängs tidigt. (Lite tragiskt ja, men har man två jobb så är man trött.)

Nu är det bara en arbetsdag kvar på veckan och sedan får vi se vad helgen har att erbjuda!