För vi har tagit studenten!

FY FAN VAD VI ÄR BRA!
Vilken perfekt och underbar dag det blev! Dagen började med uppstigning vid 04.30 och fortsatte med champangefrukost hos Martin. Alla var så himla stiliga! Därefter var det fotografering och det sedvanliga aulabesöket som iår trots allt var drygt. Det var lunch och därefter var det dags för utsprånget!

Kaos och värme, möte och gratulationer av nära och kära! Blommor och lyckönskningar av släkt och vänner mötte mig på Åkrahälls skolgård. När vi någorlunda hade mobiliserat oss så bar det av i marsch ner till Badhusparken. Ömmande fötter och ramsor kännetecknar promenaden. Härlig glädje och människors energi var så underbar så det inte finns ord för det! Sedan bar det av i diverse fordon, jag tillsammans med klasskompisar i TEKNIK-lastbilen. Där skrålade och sjöng vi tills vi storknade!

Hemma blev det god buffé tillsammans med släkt och vänner under äppelträdet. Jag blev mer uppvaktad än vad jag tror att jag förtjänade, men tack alla ni härliga! Det blev även livemusik tack vare trubadurkusinen och senare även en väl använd kareoke-maskin. Klassen anlände och förfestandet började, i en härlig ålderblandning!

Kvällen avslutades med dans,dans och dans på Vallen i kalmar. Och jag somnade gott på bussen hem.


(Och ja, självklart kommer jag terrorisera er med mängder av bilder!)