Let my freak flag fly!

Jag har hör att choklad ska vara bra för både det ena och det andra.

I've been a fool of lifetime but today I'll be the king

Så idag gav jag mig en liten choklad-terapi. Har känt mig lite sjuk och seg på senaste tiden så jag tänkte att lite choklad kunde pigga upp mig. Jag letade rätt på min julklappsbok "100% choklad" och hittade ett recept som lät mumsigt. Det blev chokladmuffins med after eight! Så nu sitter jag här med en muffins och rensar bland min musik.

wave it high up in the air for everyone to see
Jag och Robin var och hälsade på våran hemkomna vän Martin i onsdags. Hade inte sett honom på nästan fyra veckor, så han hade en del att berätta. Han hade verkligen haft det lyxigt och kändistätt! Inte varje dag man är på gala och ser John Travolta, Halle Berry, Drew Barrymore mfl! Mitt lov kändes ganska fattigt när han berättade allt de gjort.

I let my freak flag fly
Förresten vet ni vad? Iår tar vi studenten! Får vara ärlig och säga att min klass är en berg-och-dalbana, allas humör varierar. Men just nu är jag bara fruktansvärt tacksam över att jag hamnade i denna galna blandning av människor, det blir många upptåg och skratt. Så ikväll delar jag med mig lite sköna bilder från våra äventyr :P