it's gotta be at least a hundred degrees

Jag kom hem för några minuter sedan och det första jag hörde när jag öppnade bildörren var ett välkomnande mjuande. Min frusna kisse satt på trappan och hoppade glatt upp i min famn när hon såg att jag hade en husnyckel i handen. Nu är hon en kelgris som visar tacksamhet genom att förfölja mig igenom huset, ett knas som hon är.

And I'm so happy oh so happy
Nyår blev en jättemysig tillställning! Efter en del improvisation så blev det en liten fest i Edwins lägenhet tillsamms med kända och mer okända människor. Det blev ölspel och en massa skratt med det! Dessvärre så gjorde vi ju det vanliga misstaget - vi gick ner till torget vid tolv. Därefter blev det liksom ingenting, så det hade varit roligare om vi stannat i det lilla sällskapet som vi var. Men i det stora hela så blev kvällen helt klart över förväntan, tack för det! Får vänta lite på bilder dock.

Yes, I am always right
Jag gjorde något riktigt ovanligt i förrgår. Jag gick och köpte mig en bok. För det var så att jag råkade få en bok i julklapp och 1000 sidor rusade förbi på mindre än en vecka, så jag kände att jag ville ha en bok till. Så nu försöker jag mig ta igenom de sista böckerna i Harry Potter-serien. Alex tycker jag är en tråkmåns, men man ska vara tråkig på loven!

I know it sounds stupid but it sounds about it
Annars består lovet mest av mina två grabbar, Alexander & Ulit. Den sistnämnda är lycklig över snön och är pigg som få. Jag har jobbat på i ridhuset, även lite barbacka så ni kan ju gissa vem som har träningsvärk! Igår kväll så blev det bio, Guldkompassen, som var bra men inte mer än så.
En sista glad nyhet, min kusin fick en pojke den 2 Januari klockan halv nio!

And tonight I'm telling you honestly
yes, Honestly
.

sockerpsyscho