Allt är uppochner vänt idag!


Och vi som hade klätt oss, i mössor av garn

Det blev ett bra slut på förra veckan och en helg som bara sprang förbi. I torsdags kväll så besökte jag Ica i hennes lägenhet. Det blev en uttryckning till stallet och med följde Amanda och Ica. Då blev det även bestämt att Amanda ska ta sig upp i sadeln någon dag i framtiden. Det blev en mysig kväll fylld med snack och mys tillsammans med tjejerna. Kan tillägga att snöstorm inte är jätteroligt.

Idag kan man bada där man åkt skridskor igår
Som sagt så var äventyrsbadet inplanerat på fredagen, vilket det också blev! Jag tror vi var där i nästan tre timmar och alla verkade glada och nöjda när vi åkte hem. Blev verkligen en toppenskoj eftermiddag och muffinsen verkade vara uppskattade!

Ja, tänk om alla dagar vore så!
Hemma i Nybro så hämtade jag Alexander på stationen. Något ovant att se honom i hela militärmunderingen, men som tur var så var det fortfarande min pojkvän där under kepsen. Och som ni gissat så har helgen spenderats med honom. Några timmars undantag då jag och Sofie tog en uteritt i förmiddagssolen i söndags.

Vi kan inte se ett enda moln
Igår så var det en kort skoldagen, så jag var lite sugen på att hitta på något. Det blev en tripp till kalmar med Amanda. Vi med bortresta pojkvänner fick trösta oss med lite shopping, var jätteskoj att få lite tid med den sötnosen!

Jag är förkyld och det är trist!


image394
Biffar?