Decemberfrost

Jag tror att det snart är dags för lite vin och filosofi med Nathalie, för de har varit en del mailande om decemberfrost och aprilsol. Så det är dags att ta fram papper och penna, syster!

Jag fick en go dos av tjejsnack förra helgen då det var middag hos Ulf. Det var jättegod mat (som alltid hos den tösen) och supertrevligt sällskap. Vi hann diskutera allt mellan Brittan & Johnny till öppna förhållanden, var en urmysig kväll! Tror att alla behöver mer mys och umgänge denna mörka årstid.

Sedan har det varit en del ridande i veckan, som varit gutt trots det tråkiga vädret. Blev även middag för tjejerna i stallet hos Lisa i fredags vilket var väldigt trevligt.

Det känns som jag har haft världens längsta helg, vilket harvarit helt underbart! Slappande, filmtittande, wii-spelande och bara mys. Det är allt jag säger idag, för jag är seg och trött ikväll.

Ta hand om er kära vänner!