Searching is killing me

Back to my schoolyard, and back to were we began
uh, vad min hjärna har tagit ledigt. Är precis som förra året, dock hade vi fått alla nationella prov överstökade och skolåret var närmare sitt slut. Iår har min hjärna tagit semester lite väl tidigt tror jag. Kanske beror det på att vi har inlämningsuppgifter i alla ämnen. Och att detta har lett till att vi inte gör någon nytta på lektionerna, men vad vet jag.

Cause you have seen the world, from postcards on the wall
I alla fall så gjorde jag något rättså oväntat igår - jag sökte till universitetet. Jag som var så säker på att jag inte ville plugga, utan jobba minst ett år. Men just nu så känns alltihopa rättså osäkert. Det är egentligen Martin och Arsim som har satt griller i huvudet på mig, och när jag hittade en jätteintressant utbildning så blev det som det blev.
Kognitionsvetenskap verkar jättespännande, och perfekt för mig! Det behöver ju däremot inte betyda att jag kommer plugga, utan vi får se vad jag bestämmer mig för.

I know you thought you won
Jag har varit riktigt duktig den senaste tiden (förutom idag när jag känner mig krasslig). Jag har haft ungefär fem träningspass i veckan, vilket har varit förvånansvärt skönt! Vädret har varit bra så det har känts ok att sticka ut och springa en runda. Och Ulit, tja, han är lite halvtokig just nu. Fast han var underbar härom veckan, vilken häst!

No I don't
Know where to go
Cause everyone is alone