So who's selfish and who's sorry?

Bara för att jag satte vg på konstruktionsprovet! :D

Don't be so scared to take a second for reflection
Igår red jag privatlektion med Ulit. Instruktören hette tacksamt nog Malin och måste säga att hon var riktigt bra. Körde hårt med oss, men det gav verkligen resultat. Skitskoj med riktigt träning igen! Ulit var väl kanske inte lika nöjd som jag efteråt, men men.

Don't believe a word you'vre heard about me
Ikväll ska jag iväg och fika med tjejerna en sväng. Alltid trevligt när sådant blir av, speciellt när allihopa kan. Ska bara försöka hinna med att kolla igenom den där förbannade religionen, nämnde jag att fysikprovet gick åt helvete? Och att vi har prov i samhällskunskap på fredag? Wihoo.
Fast det kan bli ordentligt med roligt på fredag, för vi ska ha barnkalas för Boers! Vi har redan planerat allt och skrivit inköpslista, så nu är det dags för lite godisdamm och bus! Sedan lär det bli utgång till palace.


So I'm selfish and you're sorry