Just the way you are


Ey, bra jobbat elevråder och kåren! För erkänn att fredagskvällen var riktigt nice?

I ain't got no money
Veckan har bestått av körlektion, konstruktionsprov och en massa segande i skolan. Jag har även börjat komma igång med ridningen lite mer kontuerligt, jag kan behöva det. Ulit har blivit pigg som en unghäst igen (speciellt när Emma kommer med barnvagnen)! I torsdags firade jag och Alex ett åt och tio månader, så vi gick på bio. The Bourne Ulitimatum var inte så bra som jag väntat mig. Och jag tänker absolut inte nämna något om Joakims uppkörning.

Oh baby, it's alright now
I fredags var skoldagen kort så jag hann med att träffa Ellen, som stod och packade upp nyinkommet på Torg Ett. Hon lyckades tvinga på mig lite saker, som jag verkligen inte hade råd med. Sedan blev det lunch med henne och den förkylda Amanda. Efter en god stund i höstsolen tog jag mig till ett solarium.

But togheter we can be the perfect soulmates

Framåt sex-snåret begav jag mig med Ellen till Eclipse där kvällen skulle spenderas. Efter lite tjat gick vi i kåren för att äta på Kebaben, trevligt värre men bäst var nog Robins flygplansvikande av menyn! Vi drog oss sedan tillbaka för att börja det riktiga festandet. En störtskön kväll, Ellen och jag fick shaka ass som vi ville och till och med mina söta TE-grabbs gjorde det! Tack och lov så gick det hela plus också, så det är bara att se fram emot lussediscot nu!



Mest spelade låt enligt DJ Spin That Shit:
Timbaland - The way I are