Attention!

aaw! New Found Glory har verkligen valt att gör covers på skivan, och en på Cardigans Love Fool, me love! Och de har även med min favoritsångare, Chris Carrabba från Dashboard Confessional! Har en konstig känsla av att detta albumet kommer tilltala mig...

If only for one second
Jäpp, jag ligger sjuk igen. Hur spännande är detta egentligen? Fast denna gången fick jag ju nästan vara frisk ett tag. Tur man prickade in den skolveckan som är kortast i alla fall, så slipper man känna att man har allt för mycket väl när man kommer tillbaka. Senaste dagarna har jag roat mig med att läsa min brors politiska tidningar Neo och titta på Lock, stock and two smoking barrels.

May I have all your eyes and ears to the front of the room?
Men tittade just på lite bilder ifrån förra fredagens barnkalas. Måste säga att det blev en lyckad tillställning! Jag och Martin får ju stoltsera med att det var vi som gjorde den söta tårtan. Robin och Martin gjorde ett superbt jobb med att dekorera med ballonger och partyhattar! Tror att Boers blev nöjd med kvällen, han fick ju sång vid tolvslaget och massa dans inne på palace! Jag hade i alla fall en superskoj kväll!
Min baby var söt nog och slappade med mig hela lördagen, stort plus för att han körde på oss på fredagskvällen också! He's perfect!

Upside down
Förra söndagen var det hopplektion för Anja inplanerad. Det blev en krävande bana, smala hinder och en spets som Ulit inte ville förstå sig på. Men sjutton vad roligt det var, värt allt träningsvärk och förkylningen som fick greppet om mig. Och sedan har det varit Bäckebo marknad som man traditionsenligt varit på. Träffade tjocka släkten för att fira morfar, mysigt värre. Har även haft Ulit ett par dagar, idag var han inte min favorit... Lite för mycket bus i kroppen skulle man kunna säga.

Förresten, The Hives är tillbaka.
feat Timbaland Throw it on me.