You know it's not naive to think that you can change the things around

Hej igen. Jag kom bara på att jag verkligen tycker om gitarrspel. Det är så förtrollande, så magiskt så att jag ibland trycker på repeat-knappen. Ni vet den där känslan när man hittar en låt som man aldrig vill sluta lyssna på, som man antingen vill ha för sig själv eller att alla ska höra. Jag funderar på om det är för att Markus, min lilla trubadur-kusin, jämt spelade gitarr. Han brukade hitta på sånger som innehöll my little ponys eller något annat som jag tyckte om, som jag brukade somna i en soffa till. Det är kanske därför jag alltid tvingar folk som kan spela gitarr att göra det, jag tror några av mina vänner vet om det. :)

Inatt blir det Get cape. Wear Cape. Fly - Once more with feeling

Don't let the silence get you down
Though you've been sitting here for hours
Hoping a voice could soon be found
That speaks much louder than this music