The most radical thing to do

Är väl att The Ark skulle gå och vinna Melodifestivalen?!

So, take it to the stage in a multicoloured jacket
Att Ola Salo är någon att beundra är väl knappast en nyhet och att han även är en hitmakare är inte heller något som får oss att höja på ögonbrynen, men att de skulle vara med i Melodifestivalen är något som förvånade oss. Men det är ju rent ut sagt så jävla härligt för nu kommer jag ju inte vara ensam om att ha The Ark-feber som jag får med jämna mellanrum, för nu har hela Sverige det! Jag har verkligen inget emot att se Ola Salo och Jeppson dyka upp lite här och var i media, snarare tvärtom! Kan inte låta bli att tänka tillbaka på Springbreak, hur man förförs av deras spelning och hur vacker Calleth you, cometh I var.

I wish that I could be that radical
Jag har en del funderingar över klänningen. Gjorde sluttestet av "lakansklänningen" idag och nu måste jag bestämma mig för vilket tyg som vi ska sy den i. Jag velar fram och tillbaka hela tiden, ena stunden är jag säker på den ena, andra vet jag att jag ska ha den andra. Jävla tvek på mig. Så tänkte att jag slänger upp en, riktigt dålig, bild på mina tygprover och ser vad jag får för respons.
  1. Är en sådan vanlig blå, finns att köpa i alla klänningsbutiker och jag vill ju ha något unikt.
  2. Tycker den går allt för mycket åt lila, fast kanske inte på kortet nu.
  3. Den isblåa har legat bra till länge, men det finns risk att jag blir blek i den.