Seventeen tracks

I've had it with this game
Jag avskyr att vara sjuk, det är det tråkigaste som finns. Men det är ju inget ovanligt om man heter Malin Niklasson, men när jag blir stor då ska jag aldrig bli sjuk, haha. Har nu legat i nästan en vecka, förkyld med varierande temperatur på pannan. Idag är första dagen jag orkar vara uppe riktigt, har orkat duscha och har som mål att kunna gå ut i det underbara vårvädret.

Förutom att jag kommer ligga efter i skolan, big time, så känns det trist att jag inte kunnat rida väl när solen tittar fram. Nu har ju grusvägarna nästan torkat upp och är redo för en rejäl galopp. Ulit får vänta till tisdag, då ska jag försöka njuta. Petra ringde och undrade om jag ville följa med på hingstvisning på Flyinge, och alla hästmänniksor vet att det inte är något som man tackar nej till!

I got a feeling in my stomach
Jag har fått en tidig 18-årspresent av morfar, en röd ursöt digitalkamera! Än så länge är den bara utprövad på Sockerpsycho, hon var en mycket tålmodig modell. Men den är perfekt till våren och den kommande sommaren då jag planerar att ta kort på allt och alla! Känslor på bild.

Förresten så skvallrade min bror om att mina favoriter Maximo Park har släppt ett nytt album som jag måste få tag på! Deras video Our Velocity är riktig dänga! Jag får vårkänslor här, ge mig mer bra musik! (Och massvis med vårskor!!!)


Scumbody told me!
/malin