My scars remind me that the past is real

Jag vill börja med att säga; Grattis till Thobias Theander som fyller 20år idag! Det är värst vad alla ska bli gamla, vuxna och ha sig. Men det finns ju fördelar med det också! ;)

Som ära till dagen så lyssnar jag faktiskt på Papa Roach, för stunden Blood. Det var den låten som räknades som en ultimata festlåten för några år sedan när man umgicks som mest med Thobias. Var den grymt skoj tid, har många roliga minnen från den tiden!

Har inte allt för mycket att berätta om från förra veckan och helgen. Nämnvärt är att Elise firade sin födelsedag i Lindsahl och att vi var där en stund. Får erkänna att det inte var den roligaste festen jag varit på, kände för få och var inte på humör heller. Kul att se en del människor, men roligast var nog allsången i bilen på vägen hem, haha! Resten av helgen blev lugn. Njöt rejält av vårvädret i söndags tillsammans med Ulit.

Och jag börjar tro att Nathalie är synsk eller något.. För dagen efter att jag sagt att jag snart ville dricka vin med Nathalie skickar hon ett sms med just samma tanke! Lite lagom creepy, men nu ska vi bara få ihop en kväll för allt för mycket nostalgi! Inte första gången vi tänker likadant, det där med att vi är systrar kanske stämmer bättre än vad man tror.

Ikväll ska mamma ha symöte här och jag tänker stanna hemma lite till för att få lite utav den goda fikan som jag vet att hon bjuder på. Sedan ska pappa iväg så då skjutsar han ut mig till han den där Alex. Veckan kommer mest att bestå av Ulit + lite kvällsfodringar pga Erlandssons Kinaresa och antagligen lite plugg.


Ta hand om varandra.
/malin