you let me know, i am understood

Denna helgen har verkligen rusat förbi. Fredagen bestod av ingenting förutom slappning hemma med mamsen och papsen, framför tvn. Tack vare att jag var tidigt i sängen var jag uppe tidigt på lördagen, vilket nog inte har skett sedan jag red lektioner på lördagsmorgonen, dvs ett riktigt bra tag sedan.

Nathalie & Petter besökte Alexanders lilla rum i lördags och det blev som vanligt Familjegeni som tog upp hela kvällen. Jag hade urroligt och skrek många gånger av skratt, tänka sig vad bra man kan vara på geografi Nathalie? ;) Alexander måste i alla fall börja öva på att läsa frågorna rätt, haha. Tack för en helskön kväll kära vänner!

Idag så tvingade jag med mig Ellen in till Kalmars Äventyrsbad. Det var hennes premiärdopp där, vilket gjorde det hela lite speciellt. Vi busade, kastade boll och simmade några längder, måste säga att simmande är underskattat!

Jag väntar på Alex och fick just syn på ett par billyktor i mörkret, längtar efter att få dela säng med honom. Han är den finaste, som orkar med mig - även när mina ord inte räcker till.
you looked into my life
and never stopped
and you're thinking all my thoughts
are so simple but so beautiful
and you recite my words right back to me
before i even speak
you let me know, i am understood


alex
Sexig & Solbränd