Grattis till våran Ica!

Hipp hipp hurr för Erika som äntligen har blivit 17år!
ica

Våran älskade lilla 90 har äntligen fyllt 17 och vi längtar nog allihopa tills hon når 18. Det känns som igår vi började 7b och alla var så nervösa och blyga. Hur vi tjejer sedan blev ett tajt gäng är en lång historia som jag inte tänker dra ikväll, däremot tänker jag tjata lite om hur kul vi har haft under de åren som vi varit vänner. Vi har ofta varierat men vi har alltid haft en stabil bas i gänget - Ellen, Amanda, Ica, Emelie & jag. Jag ska knappast påstå att vi aldrig bråkat, men trots detta har vi hållit ihop och det är er man vet att man kan lita på! Ni är mina guldklimpar som jag kommer skydda med mitt liv, jag älskar er tjejer.




01. Skolavslutning
02. Madeshowen              
03. 9b                     
04. Erika & Malin -04  
05. Erika & Emelie -06
06. Malin & Erika -05
07. Amanda
08. Erika & Amanda