Civilisationen har kommit till Hultsby!

Oh, ni kan aldrig gissa vad som är det bästa med att ha fått adsl, för det är att min last.fm äntligen kommer att stämma! Den har visat att jag lyssnar på i snitt 8-9låtar i veckan, och det är ju inte riktigt hela sanningen. Jag tycker det är himla intressant med sådan statestik och speciellt när det kommer till mitt eget lyssnande. Och nu kan man ju även få hem ny musik, fick till exempel just ett nytt album av Thobias som jag lyssnar igenom.

Idag började skolan igen, som många utav er redan vet om. Jag gick upp i god tid så att jag skulle slippa stressa och hinna äta frukost riktigt. Dessvärre ville inte min kropp vara med då det kändes som att jag skulle få upp frukosten igen... Mamma tyckte det var bäst att jag lade mig igen men hon sjukanmälde mig bara de första lektionerna så eftermiddagen har jag faktiskt varit i skolan. Jocke och jag hann även uträtta lite ärenden på stan och tillfredställa mitt begär efter ädelost, haha!
Jag har fortfarande en del huvudvärk och lite ont i magen, men hoppas att det blir bättre... Om Alexander kommer snart så mår jag nog strax lite bättre också.


Nu ska jag nörda vidare, ha en bra kväll kära vänner!