See the world through my eyes and soul

Äntligen lov! Fast jag brukar ju hålla på att lovet inte börjar förräns måndag, för helgen är man ju alltid ledig. Det kvittar, jag längtar efter att dra mig i sängen med Alex om morgonen och att kunna ha mjukisbyxor hela dagarna! Och speciellt att besöka Emelie på öland och ordna lite mysig tjejmiddag där.


Help, here I go again - to fucked up to get the words right
Har haft psykologi B idag, något som jag egentligen tycker är vädligt intressant. Diggar däremot inte de tråkiga uppgifterna och diskussionerna. Vi är tre stycken elever (idag enbart två) som inte går samhäll i gruppen vilket stör mig, mer än vad det egentligen borde göra. Jag har funderat mycket på självinsikt och självförtroende den senaste tid, och ibland undrar jag om jag har någon alls utav dem. Eller ja, självinsikt har jag väl - som när jag inser att jag är fruktansvärt feg och blyg. Att jag avskyr att prata inför folk är ju knappast ingen nyhet, men den senaste tiden har jag märkt att jag verkligen måste ha människor runt omkring mig som jag trivs med för att jag verkligen ska känna mig hundra trygg. Jag blir fort osäker och oerhört självkritisk när jag är med människor som jag inte känner. Det är alltid så lätt att säga att man skiter i vad folk tycker och tänker om en, men jag är i alla fall en sådan som fundrar på just det. Så jag har kommit fram till en önskelista: 1. Självförtroende

Jag antar det är nu man inser hur skyddad man varit i alla år. En bästa vän, en nära krets av vänner - de räddar en mer än en gång. Det är så skönt att ha stöd och någon att vara med. Det är på sätt och vis sorligt att man, jag, är så beroende av andra. Någon gång måste man ju klara av att stå på egna ben och det skrämms mer än vad man kan tro.

Death of a discodancer
Gulliga Erika & Emelie har nu båda försökt få med mig på Sandra, haha. Bara för att vi ska kunna umgås och skaka på rumpa. Men nej tjejer, jag tror jag spara mina pengar tills en annan gång. Puss på er iaf!

Just nu längtar jag bara efter att Alexander ska träna färdigt så vi kan åka hem till mig och laga den så efterlängtade tacon! Sedan vore det trevligt med lite chips & onyttigheter, fast fest vore inte heller helt fel. Jag ska bara försöka piggna till lite. För övrigt blir det klänningsjakt med mamma imorgon och så Ulit.


Sincerly
Malin