"Hanna, I know I never ever did do you right"

För att inte veta ett skit om kodning och dylikt så är jag ganska stolt över det jag har lyckats åstakomma, haha. Nu får det se ut såhär ett tag, så får vi se om jag, Alexander eller Rickard orkar göra något annat utav det.

Jäpps, till slut så fick förkylningen mig. Inte så oväntat med tanke på väder och årstid. Sedan att vi fick vänta i en halvtimme på en buss som aldrig dök upp i onsdags gjorde väl inte det hela bättre. Försvinn snö, försvinn! Jag är i alla fall hemma för andra dagen, känner mig väl lite smått bättre idag, men har ju "hela helgen på mig" att friskna till.

Det är ju bra tajming med sjukdom för Petra är inte heller kry nu. Så Ulit får stå ett par dagar denna veckan, men han har nog tillräckligt motstånd med snön i hagen. Jag får rycka ut under dagen någon gång och dona allt i stallet.

Jag är stolt över mig för jag har lyckats ladda ner min första låt, eller ja till och med en cd-singel, helt själv! Haha, inte jätteimponerande men man får ju vara glad över de små sakerna. I alla fall så har jag fastnat för Juvelen, som han kallar sig. Ni som såg P3-galan såg nog honom uppträda med låten Hanna, riktigt mysigt med synthslingor och grejer.

Det var allt som sjuklingen hade att rapportera,
hoppas ni inte bryter några ben i halkan!