dom gav dig ett namn, du kallas härmed självmordsblond

Snö? SNÖ? snälla någon, nu får det fan ge sig. Jag vill inte ha mer snö, jag vill ha vårsol och dans!

Börjar leken bli för brant?
Fredagskvällen blev nice. Skönt att Ica följde med, kände mig lite ensam annars. Och dunderbra att Lisa också fanns till hands, hon är urskön! Jag hade även planer på att skada Emelie som tvingade ut mig och Ica i den iskalla februarinatten. Det var en himla blanding av folk, på gott och ont. Det blev i alla fall många trevliga samtal och det är just sådant jag uppskattar med husfester! Vi utsåg också "Kvällens desperataste" och "Kvällens slampa",haha. (Nej Nathalie, jag har inte gått och blivit snäll, vad tror du om mig egentligen?) Lisa är sådan pepp, hon är som en enegerikick rakt ut i blodet! Nu känner jag mig sugen att gå på balen, för Lisa och jag ska dricka vin och vara glada. Ica och jag hann konstatera många gånger om hur mycket vi avskydde våra strumpbyxor, fniss.

Dessvärre brukar bra kvällar inte sluta bra, vilket denna inte heller gjorde, men det håller jag för mig själv.

Jag har sovit riktigt dåligt inatt, ont i magen och en snarkande klump som ville ha mer av min del av sängen. Känner mig inte riktigt bra, ont i halsen och magen vill inte sluta verka så jag tror att Ulit får vila idag. Men det blir i alla fall en tur till Tokebo för Anja ska klippa och slinga mig - skönt för det behövs!

Ni talar om livet - jag bromsar min puls

Jag längtar inte tillbaka till skolan. Vet att jag har ett matte-D prov på fredag och att fysik B startar denna veckan. Det är som att jag har tappat alla motivation, vet inte vad jag vill bli eller göra längre. Känns bara som en evighet med svåra ämnen, studenten är långt borta... Samtidigt som jag är livrädd för vad som ska hända efter den dagen, jag känner mig vilsen och kluven inför livet. Man hör hur alla utnyttjar chanser, reser och jobbar. Jag vet inte alls vad jag vill längre, bara att jag behöver sol och vår. Jag är inte gjord för denna årstid eller för stora tankar.

Sincerly
Malin
Kristian Anttila - Självmordsblond
Kristian Anttila - Harhjärta