Dagens Datum.

Det kan bli intressant med svenskaredovisningen idag, för jag hör hur killarna kollar om det funkar och det som ljuder ut ur högtalarna är Torgny Melins - I'm a dansbander, yes I am! Haha, jag ser faktiskt fram emot detta. Dessvärre är inte jag & Max färdiga ännu, vi har filmat klart men Max har en del redigerande att göra innan det är redo för visning.

Jaa, snön smälter! Ge mig barmark, ge mig en försmak av våren! För imorgon ska jag ut och rida, då hoppas vi på att vädret ser lite gladare ut än vad det gör nu. Och jag vill gå och köpa skor någon dag, snart dags för ballerina-säsongen, jippie!

Jag längtar till söndag för då ska vi på Bröllopsmässa på Kalmar Slott. Den egentliga anledningen att vi åker in dit är att Anja & Micke gifter sig i sommar och att jag har fått äran att vara tärna. Så vi ska in och titta på kläningar och håruppsättningar, och självklart på Ellen som står modell! Sedan måste jag bestämma mig om jag ska följa med på Alexanders bal, vilket vore urroligt att gå med honom på. Men så börjar jag fundera på om alla treorna vill ha en "liten tvåa" där och då tvekar jag...

Annars blir det nog en lugn helg för Alex ska vara hundvakt och på lördag sticker han en kort sväng till Tyskland. Och jag har bara söndagen planerad plus lite ridning. Så om någon har nått skoj i åtanke på lördagen får ni gärna höra av er!

Ta hand om varandra!
Kommentarer
Postat av: Rickard

Köpa skor...?

2007-02-01 @ 09:33:17
Postat av: Anonym

Rickard: Jag vill alltid ha skor, det borde ju du veta!

2007-02-05 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: