I'd scream this song, right in your face if you where here

Sommaren närmar sig verkligen, med stormsteg. Just nu oroar jag mig mest inför den 16 maj, då det nationella provet för Matte D äger rum. Jag & Arsim har sagt att efter den dagen lägger vi ner, vi stänger av hjärnorna! Och jag kommer behöva all Martins expertis för att ens ha en chans att klara det där provet.

And this is the moment that I live for
Blev impulsfestande i fredags, efter den stekheta dagen i skolan (vi kom fram till att vara våldtäcksman lönar sig på psykologin). Det var nv-fest mitt ute i ingenstans, som började ganska lovande. Var skitskoj att träffa en del folk som jag knappt minns när jag såg senast! Men att det sedan skulle köras ut folk, donas och ändras sög getpung, har man fest så får man ta lite smällar.

Swear I won't miss a beat
Gårdagen spenderades på Öland där Alex skulle hjälpa till lite, jag var mest sällskap åt hans urgulliga mormor. När det var klart åkte vi hem för att ta en promenad i Svartbäcksmåla. Det blev 5-kilometarn, Alexander kånkade på sin 10-kilos väska medans jag trallade vid sidan av.

Varför känns punkrock så himla mycket sommar? Vill bara ut & njuta när man sätter på New Found Glory eller Story of the year, ha en god drink i handen och omges av goda vänner! Hej, jag är lite nostalgisk idag.

The stars will cry the blackest tears tonight
And this is the moment that I live for
I can smell the ocean air
Here I am, pouring my heart onto these rooftops
Just a ghost to the world
That's exactly, exactly what I need