How to save a life


Den korta veckan som har varit har mestadel innehållit plugg eftersom vi hade fysikprov, inlämningar och redovisningar. Jag hoppas verkligen att jag fixade fysiken, vore så trist att få ig på första fysikB-provet. Men jag har faktiskt hunnit med Ulit, tre dagar på raken. Det har varit ganska lugna turer för jag har haft träningsvärk sedan skolidrotten + livräddning. Var längesedan jag och Carin red ut så det var trevligt och idag så blev det hoppning för hela slanten. Jag är lite ringrostig men Ulit är en räddare i nöden!

Step one you say we need to talk
Hade en underbar kväll tillsammans med Nathalie igår. Det var nostalgi, skratt och vin. Sedan verkar jag få heta Marie eller Mia i fortsättningen, i alla fall om man ska tro Nathalies pappa. Det är skönt att bara vara och hinna prata om allt som inte hinns med i snabba vinkar och möten. Tack systra mi, jag säger - oftare, oftare!


Lovet är hittills ganska oplanerat, fast jag ska ta min första körlektion på onsdag. Och en preliminär bokning med Anja som ska innehålla slingning, besök hos Kino och så ska vi runt frisör & smink för att beställa tid till bröllopet. Hoppas på en lov som innehåller goda vänner och sömn!

Ta hand om varandra!
(Det finns visst en ny Malin
Niklasson, för det har jag hört!
Hahah)