Weekend without makeup

Hey, fuck internet explorer!

Jag har faktiskt hunnit vara lite social, tänka sig. Förra veckan hann jag med några fikor. Måste säga att det är lättare att faktiskt få in lite saker när man har börjat komma in i vanor. Även om skolan och annat stjäl tid så brukar folk vara lediga på samma tider som en själv.

I torsdags träffade jag Emil, som jag allt för sällan träffar. Vi tog oss en fika och spanade in det tattiga torglivet i denna staden. Jätteroligt att träffas i alla fall! Är ju en liten fördel att han har flyttat till Hanemåla nu.

Fredagen bestod av en kort skoldag som innehöll matte c, skolfoto och design. Efter en stunds sims-spelande hemma hos min kära så blev det fika tillsammans med Alexander K. Det var verkligen ett tag sedan så det blev en del catching up. Himla skoj att ses, får försöka bli lite oftare. När vi promenerade så fick jag reda på att pappa hade fått en allergichock av ett getingstick. Han och mamma var på vårdcentralen och då pappa repade sig sådär så min Alex och jag åkte med hem. Det blev en lugn hemmakväll och för en gångs skull så var det Alex som ville sova en stund på kvällen - inte jag!

Vart lördagen tog vägen, vet jag inte men jag minns något med kladdiga cornflakes-kakor och gilmore girls, heum. På söndagen var jag i alla fall lite mer aktiv. Det blev en frukostfika med Ica och Emelie på dv vid tolvsnåret. Supermys, då man knappt aldig ser dem.. Men funderar på om man ska hänga med dem ut på torsdag, vi får se. Framåt kvällningen så red jag för Petra. Hon körde verkligen slut på mig och Ulit, men i slutet gick han verkligen urfint! Idag har jag "underbar" träningsvärk...

Inget är planerat till veckan, lat-Malin. HEJS PÅ ER!



52941-59


The Long Blondes - Weekend Without Makeup
Metric - Fulwood Babylon
[ "People think I'm being pervers on purpose! Don't try to hold my hand."]