Remodel


Fint, fint, fint väder! Men gode gud vilka kyliga morgnar, sängen är allt för skön. Idag är det den fruktade måndagen. Fast kemi-läraren var sjuk och jag skulle till tandläkaren så summan blev inte mer än en cad-lektion och psykologi, som jag nu inväntar.

I veckan blir det ridning och till helgen skulle Petra ta sig lite tid för att ge mig lite tips och råd. Det är alltid välkommet med lite hjälp, speciellet när man inte rider för någon nu.

Jag får väl som vanligt erkänna att helgen blev slapp. Fredagen hann jag dock med lite, för vi åkte direkt till kalmar efter skolan. Där inne shoppade Alex' lite nya kläder medan jag snålade till mig en väska & ett linne. Vi fick även dras med Johan Antonsson som skulle inhandla en ny 3-telefon, riktigt snygg en. Senare på kvällen så kom Ellen, Erika & Linus hem till mig för lite chill framför tvn. Det är så himla skönt att träffa vänner och bara ta det lugnt tillsammans.

Jag tycker om min bror, han ger mig massa bra musik. Mumms.

" We’re asking for too much, I guess
‘cause all we get is;

Dead disco,
dead funk
dead rock and roll
Remodel
Everything has been done "


Inte ens Metric låter orginella, de är bara en ny version. (Men gosh vad jag gillar dem!)

Metric