Längesen, minsann!

Oh, det var ett tag sedan! Jag måste börja med att säga att det är svårt att balansera den lilla tiden man har. Speciellt när i princip alla skoldagar pågår ända fram till fyra. Fy fan säger jag bara för detta året, fysik, kemi, matte c och andra svårigheter ska hinnas med. Fritid känns lite avlägset...

Insparken blev lite utav en besvikelse när ettorna inte var så villiga att fixa något för treorna och vi alla fortfarande väntar på om det blir något Chili eller ej. Men visst, det fanns sina ljusglimtar vid skattjakten och flottracet. Våra lärare gav oss allt annat än en mjukstart då vi direkt satte igång med lektioner och planerade prov, wihuu! Så jag kommer precis ifrån terminens första prov - den fruktade fysiken. Jag är som vanligt mer än nöjd om ett G visar sig när vi imorgon får igen dem.
Det som kommer bli intressant och roligt är de nya ämnena Design och Psykologi A.

Jag har försökt hålla igång mig med ridningen som är i princip det enda jag hunnit med de senaste veckorna. Han har hunnit gå som en prins i dressyren men även visa upp sin dåliga sida för både Emma & Anja. Anja, min kusin, var på besök i helgen då hon klippte mig och sedan följde med till stallet. Synd att Ulit inte visade upp sig bättre, men men.

Och annars har mitt rum fått lite uppfräschning tack vare Ikea. En större säng! Och tja ett mindre rum.. Men äntligen kan man sova med Alexander utan att knuffa ner honom på golvet. Det mesta andra var småplock som fick mina saker på bättre platser.

Ta hand om er!
m.