Is it a monster?


Wey, håller för tillfället på att lyssna igenom Razorligts nya självbetitlade album. Än så länge tycker jag att det är väldigt likt deras föregående 'Up all night', men vi får se vad det har att säga med tiden. Rickard var i alla fall begastrad över det.

För att spinna vidare på förra inlägget så kan jag berätta att jag faktiskt fick ett g på fysikprovet! Och det var knappast bara jag som jublade över det. Tack så mycket Martin för hjälpen, ibland kommer de gamla treorna till nytta. ;)

Idag var jag ute och njöt av det fina kvällsvädret tillsammans med Ulit, Lisa & Mackan. Vi tog en trevlig tur och unga Marcos skötte sig verkligen exemplariskt! Min gamla krake var däremot inte på topp idag, han gick mer inför att vara lugn för Mackans skull, verkligen lugn. Men vad härligt det är att rensa tankarna och bara bry sig om det som sker för stunden.

Och så över till imorgon, det blir ett två och en halv-timmes pass med matte på morgonen och någon timmes design. Designen är rolig såhär långt, än så länge fått jobba med att teckna stilleben, det som jag tycker bäst om! Jag & Alex funderar på en tur in till Kalmar för att spana in klädläget lite. Mamma pratade om grillning på kvällen och så får vi se vad som händer och sker.


The long blondes - Weekend without makeup
The automatic - Monster 
(vilken monsterhit! haha)


Hade jag ett band skulle det absolut heta något med 'the' i början.