Inside I realise that I'm the one confused

En lugn och skön början på höstlovet, bara slappat och njutit av onyttigheter och trevligt sällskap. Min bror har varit hemma på en kort visit så jag har fått lite ny musik som väntar på mig.

Jag har precis varit ute hos sjuklingen och pysslat lite där. Veterinären hade varit där i fredags och Petra berättade att det antagligen dröjer två till tre veckor innan vi är igång igen. Det känns rejält surt nu när han är i kondition och har gått riktigt bra. De ska kanske in till ATG och skära bort det köttet som ligger och trycker på just nu. Mindre kul, och Ulit själv verkar mest trött på att stå stilla.

Alexander och Alexander verkar ha försvunnit ifrån jordens yta. När jag kom hit så var de tydligen iväg på godisjakt som verkligen verkar vara en jakt. Tanken är väl film och träffa folk ikväll.

Här har ni ett smakprov på mitt "nya" hår och så en kik på min snygga pojkvän.


I don't know what's worth fighting for or
why I have to scream



rockstar
Alex