I'm blacking out, but it's been fun

Åh, segast i världen malin. :p

Jag vill börja och tacka min fina Alexander för en jättefin 1års-dag! Eftersom den var måndagen den 13 så tjuvstartade vi firandet lite med att äta ute förra lördagen. Kalmar är väldigt fint på kvällen så vi rundade av kvällen med en liten promenad vid slottet. På den riktigt dagen fick jag en blodröd ros och Alex fick nöja sig med några fina ord på en pappersbit. Tack för ett helt fantastiskt år som du har hjälpt mig med att fylla med underbara minnen! Du har gett mig så många fina stunder och jag hoppas att det blir fler älskling.

Annars rullar det på, skola, häst och vänner. Skolan är väldigt krävande och jag blir otrevlig och hemsk av allt som man har som hänger över en. Alla som slipper fysik, var glada! Ulit är iaf på bättringsvägen. Petra har varit i danmark med barnen i helgen så jag har fått vara hästvakt och han känns fräschare för var dag.

Fredagen denna helgen blev lite lagom stressig, men gosh vad skoj att träffa flickor! Dagen började med skolgång fram tills ett, då tog jag och Ellen oss en efterlängtad fika. Därefter hem för att byta om och åka upp till pållen. Där donades och sedan skyndades det hem för att bytas om igen för att åka ut till palllex för att laga mat och förfesta med pinglorna Ellen och Ica, vilket jag looved! Måste säga det ännu en gång - vi ses allt för sällan! Senare vidare till Eclipse som är det nya innestället, haha. ^^, Började fruktansvärt bra och hann träffa en massa härliga människor. Dessvärre blev det lite överkonsumtion på alkoholen, och ibland leder det ju ner i rännstenen. Skit också, men allt är bra nu i efterhand och tack raringar för en schysst kväll!

I veckan hoppas jag att Anja ska ha tid för mitt förskräckliga hår! (I vilket fall som ska jag anlita Ica till att göra mina lockar!) Det är verkligen i behov av en klippning. Jag har ett psykologiprov imorgon och ett kemiprov på onsdag så jag tror att jag ska umgås lite med mina "älskade" kemiböcker. Blir nog till att ringa Martin, om lite hjälp. :P Sedan ska jag försöka hinna med Ulit lite också.


Ha det bra gott folk!