I'll be there when your heart stops beating


Nu är höstlovet slut och skolan har börjat igen. Fick en mjukstart idag, vi hade kemi sedan fyra timmars håltimme då jag hann rida Ulit och imorgon är vi faktiskt lediga. Fast på kvällen ska vi på någon teater i folkan, har inte exakt koll på vad det var för någon. ^^,

Det var verkligen überskönt med lov! Har haft sköna sovmorgar och njutit av att inte vara styrd av någon klocka. Jag och älsklingen har umgåtts mest med kompisar och slappat. Jag vill inte avslöja hur mycket onyttigheter vi har fått i oss, haha. Men varit skoj med simning, fika, film och spelkvällar iaf! Tack kära vänner! :)

Och som sagt så går det att rida Ulit nu. Vi börjar lite försiktigt med skritt och trav nu. Skönt att det läker så bra och att det är möjligt att hålla igång honom lite. Och mig själv, haha. Blir en tur imorgon förmiddag.

Jag ska snart kika lite på psykologin som vi fick sluta tidigare ifrån, sedan blir det ett litet besök hos födelsedagsbarnet Joakim. Jag har inte sett deras nya lägenhet så blir lite spännande.

Ha en fin dag, det är skönt med en promenad trots vinden.


rockstar