I'll always be your soldier




Åh, jag är avvis. Min bror har börjat med en väldigt dålig vana, han ringer mig bara för att berätta att han ska gå på någon bra konsert som Sugarplum Fairy eller Marit Bergman. Tack tack, väl när kalmar har något att erbjuda så har man inte en chans.

Jag får väl börja med en korrigering. Förra fredagen blev det inte riktigt som tänkt, inget slappande framför tvn som jag faktiskt hade hoppats på. Dock middag med släktingar men sedan ringde min pojke och tvingade mig att åka ut till Erik där det var fest. Tja, man kan ju inte säga att det var allt för mycket folk men det var himlans trevligt med många roliga samtal.

Som jag nog tidigare nämnt så hade jag fysikprov denna veckan som gått. Ulrika gjorde något som var bra, hon rättade proven till dagen efter! När jag, med många andra, satt där och skakade av oro så fick jag tillbaka provet och jag hade klarat g-gränsen! Wihoo för alla oss som blev godkända! Och tidigare den dagen fick jag också reda på att kemin hade gått bra - ett vg hade jag skrapat till mig där. Nu är det bara nationella i matte c kvar. Men nu när halva klassen är på det jättehäftiga dh så pluggar vi riktigt bra på matten.

Imorgon ska jag och Martin L sticka in till kalmar och julshoppa! Det är väldigt spännande vad som blir årets pryl, förra året tog dörrmattan med texten "Oh no, not you again!" hem vinsten. Jag har även hört med min bror så att han är redo att betala hälften av mina fynd till släktingarna.

Sedan till den stora händelsen i helgen - Alexander Eliasson fyller 18! Jag hoppas att jag kommer hitta något som han blir glad över och att han kommer få den bästa födelsedagen någonsin. Jag kan inte förstå hur jag har fått en sådan underbar pojkvän!




I write down my feelings in a rush
I didn't even check the spelling