Att dansa och slåss.

Oh, jag har grävt fram lite gammal musik ur min pop-mapp! Peggy Lejonhjärta, Caesars, The Ark, Marit Bergman och Savage Garden! Vad skojsigt det var, ooho.


Nu är vi ännu en vecka närmare jul och det känns faktiskt bra. Kanske inte att jag har fysikprov och ett nationelltprov i matte c innan jag kan säga att jag är ledig, men just det där med tanken på jul. Jag och Martin sade faktiskt ett datum för julshoppingen idag! Får börja fundera på vad som ska ligga under granen iår.

I somras när jag fyllde år blev jag lovad en locktång som jag fick nu i veckan, mycket roande. I alla fall så fungerar den bra och antagligen bättre efter att Anja satt en sax i mitt hår imorgon! Sedan är det ju snart dags för ännu en slingning, ännu ett steg närmare blond.

Idag var jag och fikade med Alexander Karlsson, en person som jag ser allt för sällan. Nu när han har tid så är jag för upptagen med både det ena och andra. Så är det nu dessvärre, men det var jättetrevligt och skönt att hinna med ett samtal.

Kvällens planer är lugna. Min faster och hennes man ska nog komma hit och äta middag och jag tänkte nog stanna hemma framför tvn. Jag väntar lite på besked från Alexander om han kommer hit med. Och imorgon så ska som sagt Anja komma och på kvällen så ska förhoppningsvis Nathalie och Petter komma på lite spelkväll som börjar bli lite av en tradition nu.


Ha det fint och ta hand om era nära och kära.