You're so cool, you're so rock'n'roll!

Jag skulle vilja börja med att säga grattis till Alexander K som idag blir 19år! Grattis vännen och hoppas att du får en bra dag trots vädret! :)

Ja, för vädret är ju inte mycket att hurra över. Igår red jag i ösregn som sedan övergick i hagel, mysigt. Ulit var iaf en ängel, som han varit den sista tiden. Han går till och med på tygel när man är ute i skogen nu, jag tror att mina benmuskler har vaknat till liv. ^^, Idag red vi i solsken med regnstänk under hela ridturen, surt men jag var uppe tidigt så det var skönt att ha det gjort.

Ikväll ska nog flickorna synas hemma hos Ica, vilket ska bli toppen! Varje liten stund uppskattas!

I onsdags fikade jag med martin och det var verkligen ett tag sedan. Himlans trevligt, hörru. :) Efter det kilade jag och alexander till hans moster där vi målade, när vädret tillät. Och ser man på, det tjänade man pengar på! wiho! Imorgon ska vi på hans kusin konfirmation och jag ska väl göra bort mig som alltid. :p

ta hand om er och hoppas att vädret snart vänder!

rockstar
be my be my little rock'n'roll queen