tack, tack, tack.

åh, vad det är tjurigt när man inser att man har försovit sig och skyndar iväg till skolan för att få reda på att första lektionen (den man just stressade sönder för) är inställd för läraren är sjuk eller något liknande. tack, ja - tack. då kunde jag ju fått somna om och njuta lite till av sömnen.

igår hann jag verkligen njuta av solen eftersom vi knappt hade några lektioner och på alla rasterna var vi ute och njöt. när väl sista lektionen var slut promenerade jag hem till alexander för att fortsätta vidare i sällskap av honom och hunden till västeräng. det skulle spelas basket, men jag och hanni satte oss och lapade i oss av det fina vädret. när vi tröttnat på att titta på bollen gick vi bort till thebacken och jag gjorde ett tappert försök i värmen att leka med hansan, men hon var inte så pigg på det hela. kvällen rundades av med grillning och heroes of might and magic III. ^^, lovely.

jag får verkligen säga tack till emelies mamma. när de ringde till henne ang emelies förra sommarjobb kom hon på att jag kanske ville ha det då emelie redan har sommarjobb. jag jobbade på paradisverkstaden någon vecka förra sommaren för emelie och jag kan säga att 80kr i timmen funkar för att sälja och hämta glassaker. ;) men frågan är bara hur mycket det hela gäller, jag vill faktiskt ha ett lov med lite mindre jobb i sommar. det blir till att slå en pling ikväll och se vad som sägs.

nu är det matte på gång och vi ska få reda på förra provet, tack och lov känner jag mig inte så oroad. dessvärre känns skolan tråkig och jag vill inte vara här nu. jag är sur.

skoj att jag hann träffa systra mi på vägen från skolan till alex idag! saknar den knasen. ^^,

SOL SOL SOL



festival
snart hultsfred kära vänner.