Sista hela veckan

hey you stranger!

Nu känns det verkligen att skolavslutningen börjar närma sig, för vi gör ingen nytta i skolan. Och jag kan ju inte säga annat än att jag trivs. ^^, Fast just nu håller jag på att färdigställa våran rapport av Projekt Bigso Box, som till våran besvikelse inte dök upp igår på våran redovisning. Men men, detso läskigare är att jag sitter och väntar på den slutliga domen i matte b. Till min glädje får jag mvg i engelska a, skönt att det till slut blev det. :)

Nu den sista veckan har jag Ulit tre dagar i rad och om vädret är bra blir det härligt. Varma vårkvällar i staller är ren njutning, speciellt om han går som han har den senaste tiden, vilken ballerina!

När man inte har något skolarbete att göra får man verkligen mer tid över, som igår. Jag & Alexander fick tid över och drog igång ett muffinsbak! Vad är godare än nybakade chokladmuffins? Mhm, smarrigt!

Det verkligen negativa med skolavslutningen är att en del tar studenten, förlåt mig men så är det. För nu försvinner alla, jävla skitungar. Jag har två år kvar, hur ska jag nu ens ha en chans att få g i mekanik & matte?! va?! Och det blir enklare att bestämma fikor när ni håller er här.
Tack för alla roliga saker vi gjort och alla galenskaper som hänt, och framför allt för att ni är sådana goda vänner!



Ha en skön dag!




festival
Festival snart! Och var är ni?