my hopes are so high

that your kiss might kill me

jag har den underbaraste pojkvännen och igår firade vi 6 månader tillsammans. dagen började kalas med frukost på sängen och fortsatte lika toppen! för efter att jag hade duschat och blundat på vägen ut till alex' rum så fick jag min överraskning som jag var lovad. tio rosa rosor, ett hjärta av rosor & ett litet häfte med bilder på mig och min älskade. är han gullig eller? (A) vi hade tänkt att ta en lugn dag med gilmore gilrs och pizza - vilket vi också gjorde! men framåt kvällen började vi fixa oss för att ta bussen in till kalmar där vi kikade på bio, M:I III. en helt klart godkänd film, om man orkar med en överdosering av våld.
ohmy, vad jag älskar den pojken. varsom, närsom kan han få min dag att vända, han är mitt solsken och den som får mig att orka med dagarna. tack älskling!

och fredag var också en toppendag, för då hann jag träffa en massa goda vänner. efter skolan tog jag & alexander k en snabbfika ute i solen. mycket trevlig, och det har verkligen blivit för sällan. när kvällen kom så hade vi lyckats få ihop gamla 9b tjejerna! och efter min mycket smidiga försening och skicklighet så kom även jag till ica där vi grillade och myste. det blev en hel del prat och desto mer skratt, tack raringar! jag tror att kubben tog nästa två timmar, men efter en del fina segerdanser vann jag och emelie. ;)
jag måste bara säga tack! det går inte att beskriva hur mycket jag saknar er, ni är de bästa! jag är så glad att vi fortfarande håller ihop, för tro mig - jag behöver er.

idag har jag hunnit motionera knashästen som numera har skött sig superbra! han är en riktig dressyrhäst när han vänder den sidan till och jag är stolt över hur mycket jag kämpar med sitsen nu. good girl :p

jag är nervös som sjutton, för imorgon ska jag på "sommarjobbsintervju". det vore heltoppen att få jobb, speciellt om det var som förra sommaren, 80kr/h! men jag vill inte heller jobba hela sommaren för jag vet hur illa det kan gå om man inte får tid över till annat.



tack för mig, och ta hand om varandra!



me and my love
HIGH ON YOU