it's alright, 'cuz theres beauty in the breakdown.

ännu en gång har jag kikat på slutscenen i garden state. vilken underbar film! känslan sitter kvar under huden och jag har nästintill gåshud. frou frou - let go är en fantastisk avslutnings låt, ja, inte för att man kan klaga på resten av musiken i filmen (tex the shins, the postal service, coldplay).

idag hade jag en lektion i skolan. kemi blev det ingen för det var sjuk lärare och cad:en slapp vi eftersom vi hade missat en sovmorgon. skönt får jag verkligen säga och jag vet att jag inte ska klaga, men hur nödvändigt kändes det nu att man gick upp vid sex idag? vavava? men detta gav mig iaf tid till att träffa johannes, som jag knappt minns när det skedde senast! himlans trevlig & tack för skjutsen hem.

efter dagens icke så krävande trapatser var jag ute och motionerade 'hoppetossan' som också går under namnet ulit. hmprf, han förtjänade dock förstnämnda namnet idag. han var som en förvuxen (rejält alltså) hund som någon sagt "hopp och lek!" till. men men, sol och vårluft i lungorna är aldrig fel.

tack, tack, tack! för en jättemysig & rolig valborg kära vänner! det blev grillning och festande hemma hos alex ute i deras uterum. måste säga halleluja för infravärme även om den lade av framåt småtimmarna. :p

jag är trött. och det är inte rättvist. den senaste tiden har jag inte fått riktig ro på nätterna och det beror knappast på att jag sover med alex, tvärtom. det är tur att han ligger där bredvid, för jag har mardrömmar. och jag kan ärligt säga att jag har börjat lida av det nu, jag vill inte minnas mina hemska drömmar och vakna upp rädd. det är löjligt och jag vill kunna sova. :/ this will be the death of me.


hey listen up!
the television personalities - all the young children on crack

nu är det maj, fram med sommarjackorna!
kyss&kärlek






ica & emelie
ica & emelie visar sin partysida ;)