if you think the world's to much, then take my hand and follow...

oh, bad cash quartet, vad skönt. det är så himla underbart att luta sig tillbaka, sluta ögonen och trumma takten med tårna. tack killar. annars så går hello saferide flitigt i mp3:an, riktigt härliga melodier och det min favorite "my best friend" är supersöt!

jag måste också säga att sovmorgnarna vi har haft denna veckan är uppskattade, jag älskar att sova längre på morgonen. att börja runt nio-tio vore något att införa. ;) men men, nu är nationella matte b provet snart här. fredag rättare sagt, då jag även ska fika med nathalie.

igår blev det en impulsresa in till kalmar med mamma och alexander. de som inte skulle köpa något hittade varsina par skor & lite. :p jag hittade avslutningskläder och en söt skjorta plus lite gulliga accosearer. alexanders fynd är jag rysligt avundssjuk på, för han är så himla snygg i sina nya jeans och skor! raaurg. ;)
 och tänk er gummistövlar. blommiga marimeko stövlar. eller vita, med dödskalle? jag har ångest, för jag vill ha gummistövlar till hultan, samtidigt som jag kanske kan få andra snygga skor för de pengarna. fucky.

vid den här tiden förra året grät vi som nyblivna änkor i madesjö, haha. det var sorg över att vi skulle lämna högstadietiden, eller egentligen varandra. och jag sade då att jag skulle sakna er och tro mig älskade vänner, det gör jag.

och så måste jag bara avsluta med ett klagomål. det var det kassaste bandsläppet rockparty kommit med, fy fän. ge mig mer bra band, fast kikar man igenom namnen finns en del ljusglimtar.

BABYSHAMBLES

natti raringar