BERGGREN TILL HULTSFRED

YEAY! Det var faktiskt ett bra bandsläpp denna gången, för nu kom det två riktiga höjdare - Henrik Berggren och Tiger Lou. För er som inte vet är Henrik Berggren Broder Daniels sångare som just nu är ute och spelar lite auktustiska bd-låtar.   Förlåt att jag har klagat så mycket, för jag vet att det kommer bli ett bra hultsfred. Alexander och jag tittade igenom banden och insåg att det är många band som man faktiskt vill se. Och tack gode gud för emelie ska med, nu ska vi bara hitta tältet...

Annars så har det mest varit skolan som har varit aktuell. Idag gjorde kemiprovet som var lättare än väntat och förra veckan blev vi i princip klara med engelskan, fysiken och matte b. På måndag har vi redovisning inför Bigso Box och det känns faktiskt skoj. Det arbetet vi gjort är riktigt bra och min grupp har varit jätteseriös och det hela är snyggt.

Haha, jag fick ju frågor som jag ska besvara till skoltidningen. Jag undrar då vad folk tror om mig egentligen?

Tack för Ulit, idag var han en gosegris. Jag vet att jag har varit grinig, men han fick mig iaf på lite bättre humör. Ibland behöver man bara ett avbrott, tänka på andra än sig själv. Och tack Alex, för att du orkar med mig och mitt humör. love you darling.


I'm high on you and on drugs
It is the worst combination of addictions
High on you and all drunk