you can't stand me now


ÅH, jag får spelet på den här jävla fysiken! för det första så är läraren aldrig där (ngt jag egentligen uppskattar förutom inför prov), för det andra så gör hon verkligen ingen nytta när hon väl är där! det roligaste med att jag inte fattar en enda utav alla våra uppgifter och inte har gjort det under hela kurstiden är att jag ska läsa fysik B! hur roligt är inte det!? AUUUUGRH.

för övrigt har det varit en helt okej dag, vi började med lite sovmorgon för att sedan iscensätta ett föräldrarmöte. haha, det gick ju galant, himla underhållande i alla fall! sedan hade vi väl det lite mindre roliga matteprovet, för min del gick det väl sådär, låter det mesta vara osagt.  sedermera har jag varit hos lilla (jaa) eva och haft bild. jag är klar med poppåtub, så jag tänkte att jag skulle göra om färgproblemet för de bilderna ser gräsliga ut. och så slapp vi ju fysiken nu så jag sitter här i te's datasal och tjurar på den i stället. men nu! nu kom ett ljus, min fina alex slutade just. :D

imorgon ska jag nog ut till stallet och försöka få lite fason på mig & min häst. igår gick det ju inget vidare, han var ganska ofukuserad så jag gav upp honom & skvallrade lite med carin istället. (A) men får se om det går bättre imorgon. och tjejerna kanske har ordnat gänget så att det blir en kvällfika vilket jag tycker låter urtrevligt!

för övrigt så är helgen ganska oplanerad, bara en eventuell resa till ikea. annars är jag fri för förslag och kom ihåg att vi är lediga på måndag! wiho, tack för upplysningen arsim!

vi ska dona in bildern ikväll så dyker de snart upp på kallaz sida. :)