what's the point of making all this noice if nothings never getting heard?

mitt hjärta har rent ut sagt skrikit efter detta. det är sjukt hur det kan kännas så stark, hur en melodi kan få håret på armarna att resa sig. mitt hjärta har skrikit efter bd. jag vet inte när jag senast lyssnade på dem faktiskt och jag kan säga att jag älskar längtan efter musik, det är något under huden som kliar. oh.
it's the only life i know


var ett tag sedan jag skrev av mig och jag tror att det är detta som får mig ur balans. jag har under så många år fått ur mig allt på pappren. jag har sida efter sida, undangömda för andras ögon, men de har många ggr varit min räddning.


förra helgen var lovely, speciellt avslutningen. lördagskvällen spenderade vi hemma hos mig och nathalie & joakim kom för lite film och chill. enkelt och topppen, sådant tycker jag om. söndagen fick jag hjälp med ulit av petra och jisses, vilken skillnad! måndags kvällen blev hellyckad! mamma fyllde år och vi åkte bort till 'agebo spa' där vi bastade infrabastu och badade jacuzzi utomhus! varmvatten & snökrig är min melodi! ;D


i ondsdags vaknade jag och för ovanlighetens skull så var jag på bra humör, riktigt bra humör. dessvärre förstördes detta så fort jag hade min första lektion - idrott. jag bokstavligen hatar fotboll, handboll, volleyboll och bakset. hey, guess what, vi hade volleyboll! den där salen, de där onsdagsmorgnarna är ångestframkallande! låt mig slippa.
men jag kan säga att kvällen blev superduper! jag fick en långfika med min lillasyster och detta var precis vad jag behövde! vi satt nog nära tre timmar på dv och bara diskuterade stora och små problem. min egna 'systra mi'. därefter fick jag mys, mys, mys med min käraste. jag fick två lyckopiller på samma kväll, jag har lycka i min ficka!


och idag har jag fått en lugn stund med alle k, var nog en tre veckor sedan sist. så vi hade lite att prata om och det är så skönt att bara få lugna ner veckan med en stund på ett fik. sedan fick jag se hans mammas nya lägenhet, urfin! jag vill också ha breda fönsterkarmar.


jag behöver vår. jag behöver ljuset. jag vill inte höra mer 'åh, ska du hem och skära dig?'. jag är trött på skämten, jag har rena armar. jag behöver lite tid för att sortera mina tankar och intryck. jag älskar promenader med min mp3-spelare och tråkiga bussfärder, jag vet att det låter fel. men det är mina stunder för mig själv som ger mig balans. jag svävar mellan topp & botten. jag känner längtan efter det svarta samtidigt som jag älskar den skuttande känslan. nothings made for people.

jag klagar inte, jag bara skriver.
tack för kärlek & vänskap.


mihp.