time to dance

idag mådde jag mindre bra, och jag är trött på det. min mensvärk dödar mig, fyfan. är det rättvist att man ska ha så ont att man inte ens kan stå bara för att man är tjej?! va? va? usch, tur att det gått över nu iaf. men missade den avgörande röstningen om lilla rummet idag. vårat "projekt: 'pimp my room' " kom tydligen tvåa! vilket är jättekul, lite synd bara för om jag hade varit där hade röstningen blivit annorlunda, mer lycka åt vårat håll så att säga.  men men, skoj iaf!

för övrigt så är 'panic! at the disco' ett riktigt schysst band! sköna låtar vill jag allt säga. och även 'fall out boy', sedan har jag några fler nya album som ska lyssnas igenom den närmaste framtiden. wiho, me love!

oh my love! alexander är den mest omtänksamma som finns! kom ihåg det, och lägg även på minnet att han är min min min!

kärlek
m




me and my love
oh sugar, i'm falling for you!