the party is alright, i might wanna stop drinking

You say you want to stay by my side
Darling your head's not right

tack älskling för att du fixade så att vi kom ut igår! det blev faktiskt en lyckad kväll om jag får säga det själv,
lite lagom ihopslängt och improviserat. förfesten som vi kom ganska sent till var ju kanske inte så mycket
att hurra över. vi höll oss till en soffa och spanade in de ohyggligt fula fransmännen som var där. :p det blev
iaf en hel del shakande på chili med goda vänner! sådan uppskattas något otroligt!

och min ängel alex, fortsätter att ställa upp - imorgon blir det party med tjejerna hos honom! de ni, att pojken
erbjuder sig att ta hem mina tjejkompisar för att vi ska kunna äta lite gott, spela lite spel, dricka lite och bara
umgås! han har även valt dit två små pojkar som räddning. ^^, men jag tror att det kan bli en riktig toppenkväll!

OHO, nu är det inte många dagar kvar till håkan! det kommer nog bli bra, jag börjar bli lite pepp nu. det var
så bra för jag vi veta att lisa & sara ska dit också, how nice isn't that? jag har iaf pratat med markus så att
jag och joakim har sovplatser där och så får vi nog skjuts ner också, det löser sig alltid.
'AAAH, behöver lite kärlek från fel sort
jag behöver lite sympatier från fel håll
och det är så tragisk så jag springer tillbaks till dig'

jag är bara lagom rädd för mekanikprovet imorgon. men det är det sista, oh, mekanik och sista i samma
mening! :D

lovelovelove
m




alex
oh, don't you just love his hair?