lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

WIHO! idag gick den där hatälskade hästen som en prins! nu kan allt gå åt skogen för just nu är jag fan bäst i världen! :p haha. okej, nu ska jag lugna ner mig. men finns det någon som förstår hur många timmars slit man lägger där ute och ibland får man knappt fem minuter tillbaka. men idag då gav han mig en timme och han gick som en klocka! emma hjälpte till och det är guld värt, hon skröt om oss som sjutton också! jag kommer älska min träningsvärk imorgon. :D

annars så har jag varit lite lagom grinig idag och jag kan ju knappast påstå att fyskprovet gjorde det hela något bättre. :/ huanameja. sedan så blir man ganska lätt trött på pojkarna i min klass, ja, dvs hela klassen. och så konfronterade stefan mig efter jp's och mitt försvinnande i onsdags. ^^,

helgen blir nog bra. :) imorgon blir det nog en runda på stan med min kära och sedan mys med honom. och på lördag ska vi återuppliva en gammal tradition, fika med emelie, emil & jp! :D på kvällen kanske det bli lite festade, for old times sake. ;) och på söndag ska jag nog med alex och spela lite innebandy. :)

wie, min mamma kom på en bra sak! vi struntar i att följa med pappa ner och hämta motorcyklen i tyskland och så åker hon, jag och eventuellt emelie och alexander till ullared i stället. det skulle kunna bli riktigt kul! :)

menmen, nu får min hals sluta göra ont och så blir det nog sängen snart, skönt värre.
ta hand om er och njut av våren som är på väg!



aa
naaw, självgod!